10/3

22:43  Lugn men snabb dag.

Svenskan gick mega snabbt trots att vi har lång lektion. Vi satt och ritade av varandra och sånt pyssel. Känndes som man gick på dagis igen, men det behövs ibland :P Sen var det lite UF, rättskunskap och Design.

Vi har börjat med smycken nu, jag tror jag har fått värsta iden, eller den växer sakta men säkert fram ialf. Snyggt som fan kommer det också att bli (hoppas jag). Det är så otroligt roligt med sånt pyssel och dant så jag blir helt slukad av det och glömmer lite bort omvärden ;) haha. Mot kvällen var det tivolihuset som gällde för mig och Erika, det var dags för vår sista författnarafton, vilket både vr lite smått sorgligt och skönt. Vi fick sålt en del och där var en jävla massa folk. NU är det bara malmömässan kvar! Då jävlar! :)

Nu ska jag prata med oskar lite sen nattsudda framför tv'n. Det får jag göra ikväll eftersom jag har världens sovmorgon imorgon, börjar 14:25 - Glassigt! Det tycker jag att jag förtjänar.

Tomorrow it's hockeytajm, najs som fan! Har halft längtat ihjäl mig så kommer verkligen att köra gärnet imorgon, det behöver verkligen jag.

Nu tv och chill. See ya' tomorrow.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0