10/3

00:39   Jag borde sova, MEn är som vanligt pig som en nötkärna.
Sen känns det jävligt tradigt att gå och lägga sig när man inte är ett dugg trött. då slutar det endå bara md att man ligger ovh stirrar i taket eller på klockan i nån timme innan man väl somnar.

Måndagen var avklarad, fick betyg på mitt Designarbete "stol" vilket var najs, MVG, nöjd som ett fån kan jag lova! ;D
IMorgon är det lång skoldag, sen författarafton och därefter pallrar förhoppningsvis oskar sig ut hit. Saknar honom, min gosebjörn.

Börjar bli helt saglig när det kommer till studenten, det är fan snart dags! Studentmössa och kläder är beställda och betalade. Nu är det bara väntan på att de ska komma, och det är snart hoppas jag! :)

Sen är det regionala UF mässan i malmö den 26'e och högskoleprovet den 28'e. Sen ska vi ha bolasstämma och efter det avveckla företaget. Sen är det lov och vips är det slutet av april och bara en månad kvar till studenten, och hela maj kommer vara fylld av balkysteri, studentplanering både på skolan och här hemma. Sen ska sweden rock också hinnas med. Sen tror jag AC/DC också ska in där. får kolla upp mer nogrannt vilket datum det var :)

ja jäävlar va tiden flyger iväg, vilket iofs är bra, men negativt för jag har mindre tid att fixa skolan på. Men boel och jag ska planera svenskan imorgon så det löser sig, sen möte nu i veckan hopefully om allt annat. Yes, taggad!

Sen får jag inte glömma bort att njuta av tiden som är kvar med, hum, undra hur man ska hinna med det ;)

nu ska jag ialf försöka att sova.

ciao

Kommentarer
Postat av: Linnea

grattis till betyget - det var du värd! :D

2009-03-10 @ 08:43:43
Postat av: Sara S.

jag vill också ta studenten igeeeen :( så sjukt avundsjuk som jag sagt 300 ggr, haha. kul att du fick MVG iaf :)

2009-03-10 @ 15:41:52
URL: http://steenfeldt.blogg.se/
Postat av: Emelie

är inte provet den 15;e?

2009-03-10 @ 22:20:06
URL: http://icomeundone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0