15/3

23:17  Tänkte faktikst slänga upp lite bilder idag, tog mig äntligen tid att koppla in mobilen i datan och la över lite bilder.
Ialf, oskar åkte hem för typ en timme sen, saknar han redan. Min man, han är verkligen min andra hälft. Älskar han otroligt mycket! Dessutom så snackade vi om sthlm liiiite idag. Eller vi snackade snarare om var vi ska flytta efter jag muckat. Dock långt tills dess, men ja, man måste ju kolla upp universitet och allt. Vi han med och kolla på Snapphanar med - riktigt bra det där!

 Älskopälsko & jag bakade kanelbullar idag, de blev gigantiska och sjukt goda! :)




Mer bilder nån annan dag. Sen tror jag att jag håller på att bli sjuk =/ Sitter här och snörvlar nu och har ont i halsen. Åh, hinner inte vara sjuk nu! Nu ska jag dricka lite juice sen krypa ner i sängen och sova.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0