15/3

10:16  Söndag morgon. Jag vaknade för en timme sen skulle jag tro och min älskling ligger fortfarande i sängen och sover så sött. Ska försöka att väcka han snart igen då jag börjar bli lite hungrig.

Igår satt jag oskar, tobbe & louise och kollade på melodifestivalen, och efter det transformers. Måste dock också tillägga att jag och oskar lagade god mat innan med ;) Ialf, jag fattar INTE hur någon i hela jävla sverige kan rösta på ugglas och verkligen tycka hon är bra. Det är som tobbe säger, det är alla äldre som älskade janis joplin som röstar på henne. Dessutom så ser hon ut som ett troll. Usch! Är dock besviken på att inte Måns eller Heat vann, men de fick ju inte så dåliga placeringar heller. Men hon som vann, var ganska så cool endå =P Men ja, NOG om melodifestivalen nu.

Mamms & Papps kommer hem sen ikväll efter en helg i sthlm, pappa skulle på ett HOG (Harley davidson Owner Group) möte då han är revisor där, och så följde mamma med. Så vi har haft huset för oss själva hela helgen. Måste gå en runda och kolla så allt är undan städat och snyggt tills dom kommer hem.

Jo det gör jag nu, sen ska jag pussa lite på oskar.


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0