23/3

23:25  Jag kanverkligen sitta hur längesom helst framför datan och verkligen göra ingenting. Vips så var 2h borta. Eller egentligen satte jag mig redan vid 7... illa.

Sen mår jag bajs nu igen, bröjar må smått illa och bara allmänt skit kort sagt. Får se hur jag känner mig när jag vaknar imorgon, kanske tar en längre sovmorgon eller så stannar jag hemma. time will tell.

Min nutte är söt, han sa att han skulle smsa mig innan han gick och la sig, jag sa "100 spänn på att du kommer glömma det", då fick jag ett halv kaxigt svar "gött, 100 spänn rakt ner i fickan imorgon då!". Men som jag gissade så hade jag rätt, han glömde =p Annars hade han varit en lite rik man. Tänk vad minnet kan ställa till det ibland.

Sen är jag grymmt sugen, så jävla idiotiskt helvetes sugen. Klättrar smått på väggarna här hemma. Kan vara därför jag inte kan sova heller. Borde göra något åt det. Ger järnet på träningen imorgon så jag deckar direkt när jag kommer hem. vilken idé! Nej nu ska jag kolla hämta ett glas iskall oboy och kolla lite i skolkatalogen i brist på annat.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0