23/3

19:58  Påväg att blir friskare ja, men är inte helt på hugget än.

Här om dagen såg jag på "du är vad du äter", varje gågn jag ser det så blir jag vertygad om att jag ska äta nyttigare och träna mer, men sen försvinner det lika snabbt igen.  En kompis till josse har startat en bantar blogg och där hittade jag denna filmen, såg på den och blev helt taggad.

Jag vet om att jag inte är tjock eller så, men här är mäniskor som verkligen tar tag i det och gör det. Medans jag sitter här och har lite små ångest över några kilon, gud vad patetisk jag är.


Jag vet ju om att träning både gynnar mit psyke och min kropp. Nej nu måste det dra igång.
Pengar på onsdag, då blir det iväg och köpa träningskläder och stuff, sen jävlar.
80 dagar till studenten, klart jag klarar det!

Hulkina is on her way back ;)


Veckans "to do":

tisdag - hockeyträning
onsdag - ki box med mamms
torsdag - malmömässa
fredag -  gym
lördag - högskoleprovet
söndag - sista hockyträningen för säsongen!


ciao

Kommentarer
Postat av: Sara S.

vart ska du göra högskoleprovet? :)

2009-03-25 @ 12:35:13
URL: http://steenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0