24/3

16:26  Jag borde ha lärt mig vid detta laget, vissa är så jävla löjliga och klarar inte av ansvar och planering. Är så trött på skolan så att jag kan spy! Tack och lov är det jag och Erika som är kvar i företaget nu, det är lite tack vara henne som man verkligen vill ge allt. Nej mässan i malmö kommer gå så sjukt bra! Det kommer bli en perfa avslutning på vår försäljning, sen är det "bara" årsredovisningen och bolagsstämman. Men det fixar vi!

Sitter ich längtar som en galning på att klockan ska bli kvart i 7 och mamms&papps ska komma hem igen. För då är det hockey som gäller. Jag behöver verkligen det nu. Ska trampa så att jag inte ens kan stå på benen när jag kommer hem igen. Får INTE glömma ta med min medicin bara!

NU är jag så idiotiskt trött, velar om jag ska sova en timme eller plugga lite. Får se vad jag gör.

Pratade med pskar en runda nu innan, han är verkligen underbar, min själsfrände och den enda jag vill vara med. Han gör så jag vill gå upp på mornarna och vill kämpa vidare. Vet inte vad jag hade gjort utan honom, min prins <3.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0