24/3

22:54  Hemma från träningen. Astrött. Måste dock vänta till 12 , för då släpps kenny biljetter och så är det bandsläpp på sweden rock!

Hade hoppats få tag på oskar, men hans mobil klabbar, och jag kan inte ringa hem till han nu. Så jag får helt enkelt anta att han vill gå på bio med mig på lördag ;)

Sista hockeyträningen på söndag, vi ska spela match mot familj och så. Pappa är med, sen ska jag fråga tobbe och oskar med hade jag tänkt. kan nog bli skoj.

Mår fortfarande illa som en häst, eller något. fattar inte varför. Men om jag mår såhär imorrn så kommer jag INTE att göra några våfflor, för då är det ganska så stor chans att jag lägger en pizza där på bordet i alla jävla våffeldoft. haha.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0