24/3

09:52  Inte det minsta frisk.

Är uppe, ska klä på mig och försöka äta en macka, sen till skolan för att ha UF, sen hem och vila igen. Orkar inte!
Somnade aldrig riktigt igår, låg vaken läänge, tror jag "somnade" vid 2 men sen halv vaknade jag nästan varje timme, och när klockan var halv 5 hade jag så jävla idiotiskt ont i mitt knä, tog ipren (vilket det tog säkert 1h för att verka) sen sov jag svagt en timme tills mobilen pep igen. Fast sen tänkte jag massa igår kväll, i fredags var vi ju i tingsrätten,  tror lite att det var det som triggade igång allt. NU är tankarna i mitt huvud 24/7 och jag mår helt förjävligt psykiskt  Jag trodde verkligen att jag skulle klara av det. Jag är v'äll inte så stark som jag trodde attjag var. Sen skolan gör det inte ett dugg bättre, men vad ska jag göra? Allt är skit med det också, tvekar jävligt starkt på att jag kommer klara det. Usch, jag behöver verkligen oskar nu, och framförallt hocke, så jag kan komma bort från den hemska verkligheten i två sekunder.

Åh, jag blir knäpp i huvudet. Inatt ska jag fan skita i och gå och lägga mig, jag menar jag sover ju endå inte så vad är det för mening? Frisk det blir jag inte heller.

Nej hockeyträningen ikväll ska jag på oavsett vad, det är den näst sista för säsongen och jag vill absolut inte missa den.

Nu, kläder, sen skola.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0