30/3

14:47   TJARÅ' som kenny starfighter hade sagt.
Var och såg den i fredags med mitt hjärta, fan va bra den var! Kenny to the people!

Annars? Jo, sista hockeyträningen för säsongen igår, kändes lite ledsamt. Men det avslutades med match mot föräldrar och så - skoj!

Jag har både min balklänning och min studentklänning hängandes på min garderobsdörr, varje gång jag ser dom blir jag så lycklig. Nu är det snart dags. Fy fan vad underbart det kommer bli!

Jag tror jag ska sätta mig och skriva lite stuff, TROR. jag hade velat plocka undan lite på rummet först, men då måste jag köra igång en tvätt och det går inte för tobbe tvättar. ugg. Fast det är ju inte stökit här egentligen, det är bara kläder som ligger lite här och var. Jag har för litet rum helt enkelt. Eller kanske för mycket prylar. Äh.

massa osammanhängande text, så är det ibland.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0