4/3

19:21  
ångest 1
Är fett irriterad. Blir ingen träning ikväll. Kan inte heller pka till friskis.

ångest 2
Naturkunskapsprov imorgon, som jag kom på igår. Gissa vem som kommer sitta uppe hela natten.

ångest 3
Fest & utgång = pengar, pengar som jag inte har. Åh jag vill ha nya kläder och känna mig fin!


Inte ångest

Ingen träning = att jag kan titta på greys anatomy. yes!

Var och träffade stenfeldt idag i stan, var evigheter sen sist. Hon fyllde även år i måndags, så på lördag taggar jag & karro hem till henne och super och firar :) Detta känns bra igen!

Imorgon efter provet blir det friskan och träning tills jag inte kan stå mer, taggad till tusen!


Nu, chill.



ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0