6/3

13:46  Fredag, äntligen är skolan slut. Dock sitter jag fortfarande på skolan då min buss hem inte förränns om dryga 35 minuter.

Dagen har gått ruggit snabbt, vilket är skönt. Sov hos oskar inatt, jag åkte dit igår helt oplanerat efter lite dispyter. Men jag tror att vi löste det mesta, skönt! Han är ju faktiskt min dröm prins :)

Sen ska jag hem och städa, yes va roligt på en fredagskväll. Nej men saken är den, mitt rum tar MAX 30 min att städa, jag tycker bara det är så jävla drygt att hänga upp alla kläder i garderoben när man vet om, att man ska göra samma sak en vecka senare. Varför kunde inte kläder tvättat sig själva och därefter ålat sig upp på galgar och in i garderoben? Hm, det var kanske lite över abitiösa tankar. men äh.

Klockan sex slutar karro jobba, och efter det ska vi ses och "hang out" ;) haha. NEj men vi kommer nog planera morgondagen och så. Bussen är hemma  ungefär 3, vilket betyder att jag har tre långa timmar på mig att städa. Hm, eller 2h mer sannolikt då jag brukar sega med lite käk & tv när jag komme rhem från skolan.

En annan  sak, vi spelade ju match mot skånelaget förra helgen, jag och "superrögle" hah. Vi hade malmös tränare som coachade oss. LIte skoj sådär att efter uppvärmningen så erbjöd han mig att komam och börja spela med malmö istället. Visst hade vatt skoj o få bättre träning och så men PALLA pendla till malmö 3 gg/veckan + matcher varje helg, nej jag hinner inte med det sa jag. Lite besviken såg  han allt ut att vara ;) hehe.

Nej, idag tändes lampan ordentligt i mitt huvud, jag MÅSTE fixa upp mina IG'n om jag ens vill komma in på högskolan. Så nästa vecka förhoppningsvis ska vi (jag & marie) ha möte men mona (min syo) och ulrika (min rektor) om hur vi ska göra för att fixa upp kurserna. Jag ska verkligen göra allt för att klara det. Jag skitrer i vilket, om det kräver att jag ska plugga som en jude varje dag och helg fram till studenten så gör jag fan det. this is for real.

Förresten så såg jag världens snyggaste skor på skopunkten som jag bara måste ha, så imorgon blir det stan med karro!

Nu ska jag spela lite innan bussen går.


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0