11/5

21:34   Tänk vad allt kan ändras på en timme.

Var precis och köpte lite godis som jag ska använda som bränsle ikväll tillsammans med pluggandet ;) haha, nej men om jag ska sitta uppe och plugga länge behövs socker. Och ikväll/inatt är det pluggning som gäller. Jag har alldeldes för mycket att tänka på för att kunna sova, så det är bara att passa på att plugga när man endå kommer vara vaken.

Ska dock ner och skriva klart mina studentinbjudningar, ska försöka få iväg dom med posten imorgon. Dessutom så snackade jag en runda med carro innan, hon vick volantär "jobbet" så i september flyttar hon till götet, fatta ballt :) Men, vi fick också bestämmt att vi åker tillsammans på studenten, efter man har sprungit ut så ska man skrika och ha sig i höganäs innan man åker hem och firar med släkten. Så jag & carro ska åka tillsammans. Kommer bli asnääjs ;)

Ska nog göra en kopp kaffe med, blev sugen på det^^

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0