15/5

02:21  Kom hem för drygt en kvart sen, vilket betyder att det lev 11h jobb idag, NAJS!
Var riktigt roligt med. Var som sagt en bokning på 89 pers, mat, ölprovning, och DJ stid på schemat. Och en jävla massa fulla danskar ;) David var DJ idag, sen var dessutom Jacob där med, var ett år sen vi såg ju! Dessutom så påminde han mig och sin 30-års fest nu den 30'e ;) Jag borde verkligen gå, MEN då måste jag köpa nya kläder OCH skor! ;) Hm, får bestämma mig imorgon..  Men ialf, det var grymmt rpligt att jobba ihop, så kvällen har flytit på ganska så bra.

Har precis fått i mig en ost&gurk macka och tänkte nu bege mig mot sängen. Mina ben/fötter värker lite, men det går över..

Gosh, jag älskar verkligen att jobba inom restaurang branschen! Trivs som fisken i vatten ;)


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0