17/5

21:45   Jobb idag igen. 8h. gott.
annars vatt med oskar hela helgen, min snutte <3

Så imorgon is the day, my diet beginns. Har funderat på det ett tag, men efter ett snack med lisa idag fann jag inspiration och imorgon börjar det. Måste ju för fan se snygg ut i min balklänning, och det gör jag iiiiiiiiiiiiiiiiiiiinte nu! ;)

Förresten så är jag blond nu. Kännde för det. Har haft hårfärg hemma länge, så det var dags att ta tillfället i akt. DOCK så är det fortfarande rött/rosa på vissa ställen från när jag färgade håret rött. Dessa JÄVLA röda pigment alltså! Men det är som det är.

Ska dock köpa en silvertonging när cashen kommer in, det borde hjälpa lite. Igår och innan idag HATADE jag det blonda och ångrade mig som fan, men nu börjar jag gilla't. (: Palla se likadan ut hella tiden? eh, NEJ!

nu ska jag ta den sista biten på den sjukt goda tårtan som jag & oskar bakade i fredags. Får ju passa på att njuta idag ;) haha.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0