2/5

21:30  Så var Robinson slut för idag.

Kom hem från mamloe idag med, åkte till erica igår och sov där. Så otroligt skoj att träffas igen, det är när man ses igen som man verkligen inser hur mycket man saknat personen i fråga. Men det ska det bli ändring på! Som jag sagt hela tiden så finns det bara två stycken som jag vet finns där för mig oavsett vad, erica är en av dom. Mycket snack blev det ialf, och entré idag :)

Nu har man fått ett annat perspektiv på det hela. Du är verkligen så otroligt falsk, och jag fattar inte hur du ens tänker och håller på såhär? Du utnyttjar människor och kompisar bytar du beroende vilket humör du är på. Usch, jag är så trött på dig. För din egen skull hoppas jag verkligen att du växer upp och beter dig som din ålder, och sätter någon annan i första hand! Din lilla bubbla kommer att spricka förr eller senare. usch och fy på dig!

Valborg spenderades hemma hos oskar med "gänget" så att säga. Det bliv grill, dricka och massa snack. Riktigt jävla trevligt! Var skönt att snacka med folk i som har livserfarenhet. mys!

Igår när jag var hos oskar så ringde först markus och sa att jag ska jobba på söndag och nästa helg. Sen är det bestämmt vilka som ska driva restaurangen på campingen i sommar, och kocken fick mitt nummer och ringde mig bara en halvtimme senare. Vi ska höras av igen på måndag och boka in ett möte/jobbintervjue. Fast han sa egentligen rakt ut att jag har fått jobb, på campingen under högssäsongen, sen på för- och efter säsongen på hans "riktiga" restaurang. NAJS! Så jag hoppas verkligen att mötet går bra nu i veckan och att jag kan börja jobba så snart som möjligt... Nä tåget var framme i malmö och vi (jag&erica) var på väg till hennes lägenhet så ringde peo, han frågade om jag kunde jobba på tisdag, och självklart kan jag det! Najs som fan! Sen fick jag dessutom in min lön på kontot idag, eller jag märkte det idag ialf. Så nu kan jag leva resten av månaden med, jag brännde nämnligen upp mitt studiebidrag& företagspengar på kläder ;) haha. Men jag förtjänade det!

Nu ska jag bränna en najs skiva som jag kan lyssna på imorrn när jag städar restaurangen.

ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0