25/5

23:58  Först det negativa sen det positiva.

-

*De jävla röda pigmenten som jag fick när jag färgade håret rött vägrar försvinna från mitt annars så blonda hår. UGG! Sista utvägen är nu att klippa det och låta det växa ut på nytt. Så imorgon efter skolan blir det nog att saxen åker fram och halva håret ryker, så skönt det hade vatt! Får se om jag fortfarande vågar imorgon.
*Massamassamassamassa att göra i skolan, jobbigt med slutklämmen nu!
*Min lön har inte kommit in än, det är enda nackdelen med campingen. Att vi får lönen när barbro kommer till campingen. Jag hoppas veeeeerligen att det blir nu i veckan, känner att pengarna är väldigt nödvändiga!

+
* Snart bal och snart sweden rock! Jag är så otroligt sjukt festsugen och längar som en babiab till balen och självklart EFTERFESTEN! ;)
*En tjej från grand ringde idag, det var tydligen hon som ska bossa över kaktus i sommar. Hon ringde för att få bekräftelse att jag fortfarande ville jobba, så den 15/6 börjar jag! UNDERBART!  Vi ska bara hinna med att ses nu nästa vecka förmodligen också, det blir bra!


jag gillar läget just nu, STUDENT 2009 - INTE DET MINSTA JÄVLA LUNGT!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0