25/5

01:32  Nästan recis hemkommen. Fick skjuts hem av oskar :)
Har varit där heeela helgen, och gjort massa skoj :)

Sen är det bara 9 dagar kvar till sweden rock!!!!! fatta vad fucking jävla sjukt underbart det är! ja jääävlar vad jag längtar!!

Costa resan var ju nu i veckan, jag var inte där och har haft lite småångest på att jag inte åkte dit faktikst. Men nu i efterhand när man ser folkets bilder så kan jag faktiskt ärligt säga att jag är glad att jag stannade hemma. Visst det hade vatt najs att åka utomlands med sina polare, och det ska jag med göra, efter studenten och till ett classy ställe ;)

Men nu kommer snart sweden rock och sen kommer jag lagom hem till studentveckan och allt är najs!

Nu ska jag fixa lite sen sova, lång dag imorgon!

ciao

Kommentarer
Postat av: Sofie

costa var fina grejer ;)

2009-05-26 @ 09:24:13
URL: http://annasofiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0