9/5

18:03  Blev  6½h jobb idag. och jag är ledig imorrn, NAJS!
Fatta gott, denna veckan har jag jobbat 22h, GOA pengar!
Ska även jobba på torsdag 15.00 och framåt. Markus sa att jag nog skulle behöva stanna till 01:00, men vi får se hur det blir. Var nämnligen en "grupp" på 89 pers som ska ha käk och litta disco efteråt. Blir nog full rulle, men roligt endå!

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen fixa mig, känner verkligen för att klä mig snyggt, sminka mig & fixa håret, så det ska jag fanimig göra med! Sen blir det att laga mat med pappsen, ryggbiff, råstekt potatis och nått mer :) Ska bli svingott!
Sen kommer oskar med 9 bussen, vilket gör att han missar robinson, men han får skylla sig själv ;) haha


Nej nu får jag lägga på ett kol.


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0