10/11

01:30   Då var man hemma igen efter lite äventyr.

13:00 idag var det Evil Twins som gällde. Så nu sitter min finfina tatto äntligen på ryggen :) Dock var det inte helt smärtfritt. Det är inget som knappt känns, men värst var det helt klart över ryggraden och ut på skulderbladen. Usch, man kände verkligen hur det skakade inom en :P haha, men vill man var fin får man lida pin. och jag kunde inte vatt mer nöjd. Nu sitter det fortfarande plast på, och det ska det göra i 3 dagar, sen är den färdigläkt om 3 veckor & då är det även dags för återbesök. Rosen ska antagligen fyllas i lite extra men får se hur den ser ut färdigläkt först!  Kan va att jag vill ha den lite mörkare:)

Så nu efteråt då. Själva tattoon tog 2½h och jag är grymmt öm i ryggen nu. Ska bli spännande och se ifall jag kan sova på mage hela natten :P haha. Det enda som är lite tradigt är att jag inte får träna på 1½ vecka minst, men lite lätt träning skadar nog inte :)

Fullspäckad dag tomorrow med;
Måste till apoteket och köpa parfymfri bakteriedödande tvål & kirurg tape.
Vaccinera mig mot svininfluensan!
Hockeyträning på kvällen.

Nu ska jag sova!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0