11/11

13:02  Det känns i armen att man har tagit en spruta, men mycket mer än så är det inte. Kanske inte ska ta ut min lycka i förväg, men som det verkar nu så slipper jag NOG alla förjävliga biverkningar. Det är första gången någonsin isåfall. För ALLTID när jag vaccinerar mig/tar sprutor/käkar medicin så brukar jag få de ovanligaste& mest sällsynta biverkningarna. Så jag har nog omedvetet förberett mig på det värsta :P haha.

Tattoon känns bättre idag, fortfarande ömt, men det börjar släppa :) Det är bara inatt med som jag ska sova med den inplastad :)

Just nu sitter jag och försöker klura ut vad jag ska ha på mig. Eftersom tattoon förtfarande är omtålig och insmörjad så får jag inte ha tighta/åtsittade kläder. Men jag tror att jag kör samma stil som igår. Tubtop linne & en tjocktröja med zip som jag har på bak & fram :) Hur smart som helst :)

Nu ska jag sminka mig & köra igång en tvätt.

ciao


jag & steenis i lördags. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0