12/11

11:42   Härlig känsla att vakna och inse att jag "äntligen" från ta bort plastfolien från min rygg. Nu senaste natten har det varit obehagligt och kliat massa. Är dock lite orolig att den fortfarande "tappar" färg&svart, men pappa säger att det inte är någon fara och att det är så bara för att huden håller på att läka - så jag får lita på han! :)

Idag ja, ar verkligen ingen aning vad jag ska hita på. Jag börjar snart klättra på väggarna här hemma så rastlös jag är, men jag får inte träna förräns om en vecka till. ugg. Visst, jag hade nig kunnat göra det egentligen. Men eftersom jag ska ha tattoon resten av livet och mycket hänger på de här första dagarna och hur man sköter den så kommer jag inte ta några chanser alls. Jag följer jakobs tips/råd slaviskt! ;) haha!

Jag körde aldrig igpång en tvätt igår så det hade jag kunnat göra, och städa rummet med för den delen. Sen har jag lite "vit"- tvätt som jag måste bleka, då det har blivit "missfärgat" i tvätten ;) haha, snarare ljusblått! :P

Ja, så får det bli, först ska jag bränna en skiva och klä på mig, sen jävlar ;) haha!

pussipuss

ciao


Bild från när jag & oskar var och såg metallica i cph.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0