13/11

12:06   Fredagen den trettonde.

Inte för att jag förväntar mig tur eller otur för den delen. Fredagen den trettonde är en "lyckodag" för alla tatuerare världen över. Medan för oss "andra" så är det en otursdag.
Äh, jag tror mer att det är så att folk är helspända och går runt och tänker på att de kommer få otur och d'rför blir det så. Jag menar, den är ju e vanlig fredag? jag brukar ialf inte märka av något speciellt, har jag för mig ;)

Som sagt Fredag. Idag ser jag fram emot ingenting. Visst det finns massor av saker man kan göra och så. Men jag känner verkligen inte för att va med någon som inte kan vara sig själv med mig. Det är ju falskt rakt igenom. Känns som jag behöver en ny umgängeskrets. Så sant så.

Men lite har jag allt planerat ikväll. Mamma & Pappa ska iväg på en konsert ikväll så jag tror jag blir ensam hemma. (om inte tobbe stannar hemma med) Ialf, jag ska kolla på tv ikväll och lyssna på megahög musik! :) Får se om jag kan slänga ihop något gott käk med ^^ och kanske lite godis å det hela ;) haha.

Nu på dagen ska jag försöka göra lite nytta, hade behövt åka upp till grand hotel och fixat lite från i sommras, men tror nästan jag får skjuta fram det till nästa vecka, eller till helgen. Mitt skrivbord är kaos, jag har så otroligt mycket papper & saker här som måste sorteras. Mitt diplom sen syudenten ligger fortfarande underst i någon hög, när det egentligen ska upp på väggen. Det får vi fixa!

Först ska jag in i duschen, tvätta av min tattoo sen börjar det!

ciao


Studenten - oförglömligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0