14/11

14:51  Godmorgon/godmiddag. Fastnade franför datan igår, verkade som min data hade fått virus. Så hela förmiddagen - fram tills nu har jag suttit och kör viruskontroller och startar om datan massa gånger, pappa har gjort likadant på sin. Nu körde jag en kontroll runda till och virusprogrammet hittade inget. Så det verkar som jag lyckades få ren min data igen, GREAT! :) Nu ska jag alltid uppdatera mitt virusprogramm så fort den säger till om det!

Väntar på att badrummet ska bli ledigt så jag kan duscha av mig. kommer dock ej tvätta håret eftersom det gjorde jag igår ;) Så under tiden pappa duschar så ska jag nog platta håret. Måste dock vänta tills helosansalvan gått in lite mer i huden^^

Jag har äntligen kommit på vad jag ska ha på mig, så nu hänger min klänning fint på en galge med en kofta över och ett par gråa strumpbyxor. Ska plocka fram underkäder och strumpor med så är det bara att slänga på sig allt efter duschen^^ Snabbt & smidigt.

Vi kör härifrån 17.15 så jag har fortfarande gott om tid på mig.. Nu ska jag leta upp smycken att ha på mig.
Ha en förjävla bra kväll!

ciao


visst ären fiin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0