14/11

01:10  Sådär ja, då var början av kvällen avverkad. Den har varit helt perfa.
Kollade faktiskt på idol, första gången någonsin så röstade svenska folket rätt^^ båda som hängde löst var verkligen fruktansvärt dåliga! Uscha!

Nu har jag precis målat naglarna. Först hade jag tänk måla dem gråa, men blev ljusrosa istället^^ Jag ska ju trots allt ha en svart klänning på mig, så nu livar naglarna upp lite ialf ;) haha!
Tomorrow är det 50-års fest som gäller. Oskar mamma har fyllt 50 och det ska firas. Vi har köpt världens bästa present och världens häftigaste kort! :) Ska bli skoj med massa god mat och liknande, men framför allt ska det bli skoj att träffa oskar igen! Är dock inte helt säker på hur jag ska ha mitt hår. HAr funderat lite nu ikväll på om jag kanske ska fixa stora lockar i det, eller kanske fixa till en snygg uppsättning. Tur att jag kan klura på det imorgon, måste bara gå upp i god tid så allt hinns med!

Nu velar jag om jag ska kolla på en film eller pilla med kameran lite. Köpte ju kameran i somras men har verkligen inte haft tid att lära mig hur den fungerar^^ Tydligen så ska där finnas grymmt många olika inställningar så man just kan få perfekt ljus och allt^^ Det låter som en bra idé! :)

Sen har jag lite cola kvar med, och den måste man dricka upp, det är ju trots allt fredag! haha.

Nu - musik&kameran.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0