17/11

12:07  Tisdag. Känns verkligen som dagarna flyger förbi när man inte gör ett skit^^ Och för varjje dag som går så blir jag bara mer och mer spänd inför lumpen. Tomorrow är det exakt 2 månader tills jag rycker in - DET ÄR SNART!! Men skoj som fan ska det bli ialf! Komma bort från skit höganäs och ha en ny vardag.

Utöver det så kliar det som fan på ryggen, i princip hela tiden. Vill bara riva upp hela ryggen, men nej det kommer jag inte att göra :P Ska gå och tvätta av tattoon hade jag tänkt, det hjälper lite för stunden ialf^^

Ikväll är det hockeyträning, och det är i princip det enda jag har bestämmt. Jag borde köra igång en tvätt och få ordning på mitt rum, en gång för alla^^ Men får se hur det slutar.

Ps. Snaart är det dax för el stockholmo!! :) :)

ciao


studenten 2009. Evelina, Caroline, Jag & Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0