17/11

23:03  Så var kvällen kommen.

Träningen gick väll ok, men intemycket mer än så. Jag har verkligen tjugosjutusen känslor & åsikter som bubblar inom mig. Tycker lite synd om pappa där, eftersom det är han jag ventilerar mig för. Men det är ju bland annat det föräldrar är bra på, att lyssna utan att döma.

Nu har jag precis kollat klart på Hell's kitchen, och ätit upp mina saffrans gifflar, några bitar av marabous vinterchoklad, en clementin och lite coca-cola ;) Om man är sugen på något så ska man äta det! Sen gjorde det väll inte saken bättre att mamma & pappa hade dratt fram allt, men jag avstod från skumtomtar, inte riktigt min grej det dära.

1 vecka har gått sen tattoon, jakob (min tatuerare) sa att jag inte skulle träna på 1½ vecka, men det har det ju ungefär gått nu. Sen är jag duktig och tvättar & smörjer in tattoon regelbundet. Så för att fira det så tänkte jag bege mig till gymmet imorgon. Pappa väcker mig 10, sen tar jag bussen in 11. Ska bli grymmt skönt att gymma, jag är lite fjantig jag, för när jag kör hantlar eller liknande så tycker jag nästan att jag ser/känner hur armarna växer ;) haha!

Jag har tänkt att börja käka större portioner så jag kan bygga muskler och gå up i vikt. Framför allt är det bålen/överkroppen som gäller, d.v.s rygg, axlar & mage. och självklart få upp mitt flås! Det är nog det viktigaste, att jag tränar upp kondisen så jag pallar med att springa längre sträckor.

Tror dock också att om jag tränar bättre så kanske jag blir av med mina "panikångestattacker?". Känns lite i nuläget som om jag har så extremt stor press och sjukt höga förväntningar på mig själv inför lumpen. Jag är ju inte den som går in i något för att bara klara av det. Vinnarskalle som jag är vill jag sälvklart vara bäst på allt och hatar att förlora/vara sämst. Det ska nog gå bra.

Ska försöka gå och lägga mig i tid idag, eller försöka somna i tid. Igår låg jag vaken & kollade tv till 4- halv 5 något. Likadant i förrgår^^ Jag har alltid överskottsenergi och de dagar som jag bara är hemma och inte tröttar ut mig själv på har jag extremt svårt att somna på. Men så är det!

Så är ser min morgondag ut!

träna
hem för att duscha & käka
köra igång en tvätt
städa klart rummet
klura lite mer på utbildningen i umeå
chilla!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0