18/11

12:35 Yepp, jag sitter fortfarande här hemma. Tobbe lovade mig skjuts till stan, men det är grymt svårt att få upp han ^^ har vatt inte och väckt han  ett par gånger. Men på hans begäran så skulle vi åka halv 2. Då är vi inne kl2 och hinner åka i 2h ialf. Bättre än inget. Tänkte fösöka dra in tidigt tomorrow, men beror helt på hur jag känner&mår imorgon. Har också läst igen nästan varenda papper som jag fick från lumpen. JU mer jag läser ju mer sugen blir jag. Åh, fan vad jag längtar. Jag vill bara komma igång med det, och göra något jag älskar.

Ska ta mig ner och käka lite nu, måste bara komma på vad. Hm.
Åh nu fick jag en idé! tjingeling!

ciao


LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: emma

najs ;) vad sysslar du med idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0