18/11

20:11  Har avverkat två filmer idag. Först "twilight" och nu precis "the number 23". Den sistnämnda var verkligen DÅLIG! Förväntade nästan mig att den skulle vara bra och vara en typisk sara film men nej nej! Kortfattat så handlar den om nummer 23 och hur det kan styra ens liv till vansinne. Det var ialf det jakob sa till mig. Men nu i efterhand så är den så mycket mer, usch. Den kommer jag Inte att se igen!

Tänkte ta och kolla på greys anatomy kl 9. Sen vill jag hitta mitt gameboy med. Har verkligen ingen jäkla aning om var det ligger och det är för jävligt! :P haha! Speciellt när jag är så grymmt sugen på att spela! Argh, det blir väll till att vända rummet upp och ner, för jag ska fan hitta det!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0