19/11

22:04  What a day.

Sov till 1, sedan begav jag mig in till Karla för att hålla mamma sällskap.
Pappa hämtade oss vid 6 och vi körde ut till väla. Det blev 2 nya klänningar till mamms & jag fick mig ett par kickäs coola paljett leggings ;)

Nu sitter jag och drömmer mig bort tills lördag. Har lagt upp värsta planen! Ska sälja program på RBK-MODO. Och om någon i hela världen har missat det så är det MODO som gäller för Foppa nu, och sen gjorde en annan kung, NÄSLUND sitt första ispass med MODO för säsongen. Förhoppningsvis spel förje jul säger Näslund själv. MEn man kan ju alltid hoppas på att han följer med ner på lördag! ;)
Oj oj oj, säger jag bara!

MODO gästar som sagt ängelholm nu på lördag, och jag kommer att vara där. Jag kommer vänta tills matchen är över och tills MODO ska bege sig hem igen, så här nära har jag aldrig varit att få träffa Foppa. Och det finns inte en chans i helvete att jag låter den chansen försvinna! Fy fan i helvete vad jag längtar!

Hm, så är det! Nu ska jag kolla klart på nyheterna sen följer sportspeglen! Måste ju spana in Foppas mål & när mitt älskade MODO besegrade luleå med 4-0. LOVELY!

Ja, jag har helt klart drabbats av Foppa feber!

ciao


bild från cup i danmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0