20/11

21:34  Idag är jag lycklig. Ialf för stunden! Jag gav mig fan på att jag skulle hitta mitt Gameboy, och till sist fann jag det. Det låg så fint på skrivbordet med alla spelen bredvid sig. Jag gick ner till pappa och lyckoförklarade mig själv & började genast spela. Till sist gav jag mig på  Super mario land, det är ett av de få spel som jag inte klarat av och inte har varvat. Enda nackdelen med detta spel är att man inte kan spara, så om man dör efter 3 världar så får man börja om från början. Men det gick bra i början, tills jag kom till en bana jag aldrig spelat förrut, det tog inte lång tid förränns jag insåg att detta var sista banan på hela spelet. Jag hade 18 liv, dog alla gånger, men jag fick 2 extra liv endå. Men fan, jag klarade det! Det tog lite mer än en timme men det var så jävla värt det, även om tummarna ömmade och många svordomar hade kommit ur min mun. Jag är fortfarande nöjd, så jävla sanslöst nöjd att jag nu till sist har klarat av speljävlet! Never give up.

Senare så åkte jag & pappa till citygross för att handla, vagnen blev full och det tog sin lilla tid att virra runt där inne i affären. Nu ikcäll är mamma & pappa iväg med alla från hog. De skulle kolla på någon show & äta. Så tonight var jag la chef. Det blev typ kött, nästan som lövbiff, pommes & bea sås. GOTT!

Nu var det tänkt att jag skulle bita tag i mitt rum, men efter allt prat om gameboy så är jag så sjukt sugen på att spela! Får se vad som händer.

TAGGAD SOM IN I HELVETE FÖR IMORGON!

Foppafeber!

ciao


olympiarinken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0