20/11

11:38  What a morning. Vaknade vid 9 av att mobilen ringde, 2 jävla gånger. Sket i att svara och somnade sött om. Vaknade av alarmet pep, stängde av det. Sen knackade pappa på vid 11 och sa att han hade satt igång kaffe. Då var jag uppe ur sängen på ½ sekund ;) haha!

Det blev sent igår, satt uppe och pratade med oskar i telefon till klockan blev 4, sen somnade jag nog vid 5 framför tv'n. Yepp, jag har totalt vänt på dygnen, kan verkligen inte somna tidigare än så^^
Eller egentligen så har jag ju inte vänt på dygnen, jag är uppe vid 11, som inte är så jäkla sent. Pigg är jag också. Men det är som jag sagt tidigare, jag behöver inte sova många timmar om nätterna för att bli pigg. 4h brukar vara lagom, om jag sover me än det så blir jag alltid trött, oavsett hur många tinnar jag sover^^

Ialf, mitt och oskars samtal slutatde igår med massa prat om Nintendo DSi. Eller det började med snack om att oskar hade hittat ett knall blått PSP som hade varit den ultimata julklappen till mig, men som gameboy & nintendo älskare som jag är så gick vi över till nintendo DSi, och jag lovar att jag började sagla ;) haha!
Så jag längtar så sanslöst mycket till julen nu i hopp om att jag ska få ett i julklapp!

Nu ska jag leta upp mitt game boy!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0