2/11

21:00  

Då var hotellet bokat. 3-6 dec El stockholmo med min andra hälft. Vi hittade ett hotell som ligger precis granne med globen. Mamma&Pappa bodde där nu senast dom var uppe och skulle på konsert, då var globen precis utanför fönstret ;) Men det blir perfekt, hovet ligger ju granne med el globen.
Imorgon ska vi boka buss/tåg upp & hem. Sen är det bara att vänta, börjar dock redan fundera ut vilka kläder jag ska ha med mig upp :P haha.

Men det känns jävligt skönt att hotellet är bokat, tror vi tog det sista eller näst sista rummet de hade, så lite flyt hade vi allt. Sen är det ju värt att betala lite extra när man bor så nära. Så slipper man hela tunneöbane/taxi hysteriet efter konserten. 4-stjärnit och frukostbuffe ingick, helt PERFA :)

Annars då? Jo jag försöker komma på vad jag & oskar ska hitta på imorgon. Han kommer redan vid 2 tiden skulle jag tro, så vi har massa tid att döda. Kan hoppas på fint vöder, för då kan vi gå en runda i parken. Där är så otroligt fint nu när alla löv håller på att falla, och förhoppningsvis så finns där några ankor kvar som jag kan göda ;) haha..

Nu vet jag dock inte vad jag ska göra, det är iofs csi på tv'n.  Men jag är nog lite mer sugen på att spela data. Hmm, får se.

ciao
¨
bild
: minnesvärd kväll på tivvan med steenis.
åh, jag vill festa! en underbar perfekt hemmafest hade vatt så jävla naajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0