2/11

12:45   Sitter och funderar. Mitt i allt kommer tusse in mjauandes på mitt rum, han sätter sig preis nedanför sängen och kollar upp på den, sen på mig. Han vet om att jag lyfter upp han överallt ;) Men han är ju faktikst 15+ och då mår ans leder och höfter inte som de gjorde när han var liten. Så nu kommer han väll ligga där i sängen ett tag tills han tröttnar på det. Han är extremt sällskaps sjuk, och är bara för underbar <3

Funderar på att starta en ny blogg. På en ny portal, som är snyggare och fräschare. Får se hur det blir med det. Jag skulle egentligen pallrat mig till gymmet idag. Det regnar ute, jag har noll motivation och det är så jäkla tradigt att gymma själv. Får se vad jag gör idag.

Imorgon kommer oskar hit, var nästan en vecka sen vi sågs sist. Blir lätt så när han jobbar i princip hela tiden^^ Men som sagt han kommer imorgon och stannar tills på onsdag. Sen följer han med till stan & kollar på mina bilder och hjälper mig bestämma vilka jag ska köpa ;)

Nej nu ska jag lägga mig i sängen igen och kolla tv. Det är i princip så mycket som jag orkar göra eller bry mig om nu.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0