21/11

10:31  Nu har jag fått i mig en halv kopp kaffe ocn en klunk multivitamin. Jag blir mer och mer nervös för varje sekund som går. Sen har jag ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig. Analyserade nästan hela min garderob igår om vad jag kunde ha apå mig, men det slutade snabbt i att jag inte kunde ha något av det på mig.

Foppafebern börjar kanske gå lite långt. Jag vet om att det inte är säkert att jag får träffa han, men jag måste ju ta chansen och försöka träffa han! Först hade jag tänkt ha på mig mina nya paljett leggings, men sen tänkte jag "Foppa kommer säkert tycka det ser asfjantigt ut", och så går det vidare med alla mina klädesplagg.

Jag har ialf en timme på mig att göra mig i ordning och packa, sen blir det in mot stan. Brorsan skulle till ishallen med några kompisar så jag hakar på och åker lite grillor. Därefter så drar jag till Maja och senare till ängelholm.

Usch, nu måste jag sätta igång lite musik & packa.

Fy fan vad nervös jag är & Fy fan vad skoj det ska bli!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0