24/11

10:30  Vilken jävla super helg det har varit!! :)

Lördag, sålde som sagt programblad på RBK-MODO. Stannade kvar & såg matchen med my & maja. Underbart att se MODO ta hem det, och underbart att se Foppa göra mål+ 1 assist! Efter matchen så parkerade vi oss framför splarutgången och en stund därefter kom självaste Foppa ut. Jag gick därifrån med autograf, foto & världens smajl! Helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv!!

Efter matchen så begav vi (jag, maja & my) oss hem till maja för att käka pizza & kolla tv/film. Mys! Later that night åkte jag till rydebäck och har stannat där tills idag.

Fredde hann jag träffa med, han kom & hälsade på mig & oskar i söndags & vi såg första halvan av sagan om ringen (extended version). Igår kom fredde på besök igen, först bjöd han oss på pizza och därefter blev det kollat på den andra halvan av sagan om ringen. :) Det var faktikst soft att dela upp filmen. Fast den är på 2cd och den här versionen är 4h lång. 2h i tagen räcker ;)

Vi måste köpa flygbiljetter till sthlm nu snart med, eller ja, vi gör nog det imorgon. Först tänkte vi ta tåg upp, men så sviniga priser det är! Nästan 1000 spänn för enkel resa. Så vi bestämmde oss för buss istället, kostar oskcå 700 spänn mindre ;) Men sen så fick jag reda på via maja att det bara kostar drygt 500 spänn att flyga till sthlm, och det är jävligt billigt! sen tar det bara en timme med! Sen tillkommer busspriset från arlanda till sthlm city, men det blir 100 spänn extra, jag klagar inte :) Så nu är jag riktigt taggad för sthlm. Flyg både dit & hem, FINT hotell i 3 nätter, konsert & affärstittande i sthlm ;) Sen det bästa av allt är att jag får dela det med mitt hjärta! :)

Förresten så har vi 5 år idag, 24/11. Sjukt så snabbt tiden går! Men är så otroligt jävla lycklig att jag har dig!
Nu ska jag fixa lite!

ciao! :)


Jag & Foppa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0