25/11

12:24  Löning idag, eller ja det är ju skoj för alla som får lön ialf. För mig är det mest en pina att inse att jag får leva tills januari innan jag har cash. No good.

Mitt knä är ömmt & har blivit lite större. Ska snart ner till pappa så han får linda det. Hoppas innerligen att det blir bättre tills på lördag. Det är mina jävla benskydd som inte stannar på sin plats. Först hände det med mitt förra knä & nu med detta. Så nu går jag runt med 2 ömmande knän. Men om jag fattade pappa rätt så ska vi nog till ängelholm imorgon och intersport där, för dom har väll större sortiment där än på väla?? Nya bemskydd måste jag ha, känns bara ruttet att köpa nya nu när jag bara ska lira i 1½ månad till.
Äh, får se hur vi gör.

Ikväll ska jag till oskar, eller ja när han har slutat jobba så ska vi bestämma kvällen.

Nu ska jag göra mig i ordning.

ciao

Kommentarer
Postat av: Maja

du kommer ju hem nästan varje helg så du ska väl inte lägga av helt?? :)

2009-11-25 @ 23:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0