26/11

23:01   What a day!

Full rulle hela dagen! Igår kom oskar och hämtade mig, sedan blev det "new moon" på bio. Den var väll okej, lite väl överdrivet med vargarna, men så är det! ;P

Upp i tid och sedan begav vi oss till väla för att köpa en ny innebandy klubba till oskar. Efter att ha kollat noga i alla butiker så hittade han en, hoppas det gick bra för han på träninge ikväll! Sitter spänt och väntar på att han ska ringa och berätta hur det har gått.
Därefter så blev jag hemskjutsad, vi hann med en snabbfika sen var det ut på vägen igen. denna gången med pappa och mot destinationen ängelholm. Väl framme i ängelholm så var det bara inter sport som gällde.
Jag fick mig ett par nya benskydd, Vapor XXXX. Helt underbart sköna, men det viktigaste av allt är att de sitter perfekt runt mina knän. Tyckte dock att det var konstigt att de bara hade en modell benskydd som var smalare än de andra. Så det var dessa som gällde! Men de är grymma! Nu när vi kom hem så upptäckte vi att man kunde anpassa dom totalt efter sina ben, flytta skydden och liknande! :)

Fick även hem massa rullar tape, både klubb&medical. Nytt tigerbalsam & ett nytt knäskydd. Eller ja, ett knästöd eller vad det nu heter. Måste vara grymmt försiktig med mitt knä nu så att det inte blir värre tills på lördag. Även om det känns bättre när jag går så känns det ganska så illa när man väl känner på knät. Fick ju en liknande smäll fast på mitt andra knä fär någon vecka sen, och det knät ömmar fortfarande lite, plus att själva korsbandet käns knöligt. Om det inte blir bättre så småningom så får jag ta och kolla upp det^^ Men det löser sig! :)

Därefter så var det bara hem och vända en snabbis för att nästan direkt bege sig till stan med mamms. Först följde jag med när hon vaccinerade sig och sen drog vi till Karla och tömde skylten. På vägen hem så blev det stop både på city gross & på jour pizza! :)

Så nu sitter jag här, mätt & belåten och känner att sängen börjar kalla. Måste bara bprsta tänderna innan jag kryper ner framför tv'n.

Får se vad morgondagen har att erbjuda, funderar på att dra till gymmet och träna överkroppen. Får se.

ciao


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0