27/11 Friday!

12:38  Så var det dags för den jävla helgen att komma!

Fredag, spännande. Eller mja inte direkt. Jag är så sjukt sugen på att dra ut för att dansa & festa. Men när man sitter inne med 15 kr på konton så går det inte riktigt. Åh, ge mig 18jan så jag slipper detta!
Jag vill shoppa & ha mig! :P

Men back to reality. Har precis duschat & försöker nu välja ut vad jag ska ha på mig. Mina gråa chinos är på, ett steg fram. Får se hur detta artar sig. Kvällen har jag ingen aning om hur den ska se ut, borde bara vila inför morgondagen men klättrar snart på väggarna så rastlös jag är!

Knät är bättre idag, men jag fegar fortfarande så jag dissar gymmet idag.

Nu taggar jag till massa oldies but goldies och drömmer mig tillbaka till sweden rock!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0