27/11 kwell

23:14 Så var kvällen kommen.

Efter massa handling på city gross & ica så blev det matlagning när jag kom hem.
Det blev ryggbiff, hasselbackspotatis, mozarellasallad & bea sås. MUMS! :) Tycker verkligen det är hur kul som helst att laga mat med mamms & papps ! :)

Nu sitter jag ocn knaprar på lite "grill&pepper" chips och dricker cola :) Eller med andra ord laddar upp för morgondagens match! Är dock lite orolig för mitt knä, eller mina knän man kanske mer kan säga. Min senaste skada har blivit bättre & jag kan nu stötta&gå på benet utan att det gör ont. Det är mer när jag ska böja det eller när något stöter emot som det gör ont. Äh, får ta det nätt på uppvärmingen imorgon och inte försöka att påfresta det för mycket. Men ska bli fett najs att inviga mina nya benskydd! :)

Åh en annan skoj sak, brorsans nya brutta är här! Hon verkar trevlig :)  Tror att de kommer och kollar på matchen imorgon, men är ej helt säker. Men brorsan kör ialf och lämnar mig till samlingen. Ska upp redan vid 9 imorgon, ska inte åka förränns 10.15, men jag måste få i mig frulle och då måste jag ha lång tid på mig att äta :P haha!

Nu ska jag packa träningsväskan tills imorgon sen får jag se om jag går och nannar eller inte!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0