28/11 Trött

23:39  Lördag kväll och sängen kallar..

Ja, så sant som det låter. Jag är verkligen slut i kroppen. Jag har lite ork kvar, men sleten som fan är jag! Under matchen så förde vi med 2 centrar, great för mig då jag fick lira varannat byte. Innan matchen så tvivlade jag lite på ifall jag skulle palla det, men det var inga problem över huvudtaget! Men det är nu som kraften tar ut sig. MIna ben känns smått mörbultade efter all skridskoåkning och knät har blivit blått & blåmärket täcker nu nästan hela knäskålen^^ Så visst jag var klok och vilade upp mig innan matchen och försökte påfresta knät på slite som möjligt, men får vänta tills imorgon och se vad domen blir. Dock känner jag redan nu att jag är öm i min ena skinka =P Haha! Men det är faktikst skridskornas fel, eller snarare slipningen! Slipade grillorna innan matchen, och den slipningen var inget att hurra för^^  Främre delen av grillorna var ok, men den andra halvan var hemsk. Usch, jag hatar när jag inte kan lita på grillorna till 100%, speciellt i en match är det grymt viktigt. För att komma till saken.. Det var när jag skulle ta en jääävligt snäv sväng i hög fart som skäret bara släppte och mina rumpa fick sig en rejäl iskyss. ;p

Oskar var här en runda innan, men han stannade bara nån timme eftersom han jobbar nu ikväll. Lite småsegt då det känns som det ar en evighetsen vi träffades. Men det är okej att vi inte ses så mycket nu eftersom vi kommer ses hela nästa helg, och på måndag.

Måndag, då bär det av till Evil Twins igen, tattoon har nu läkt helt och vi ska fia in en ny tid för lite ifyllnad av färg och eventuell text som kan ha tappat lite i färg. Men det ska bli skoj! För nu tycker jag rosen är för ljus, vill ah den mer röd och mustig, och taggarna lite mörkare. Annars ären perfa! Ska bli skoj o höra vad jakob har att säga med! :)
Oskar följer med på måndag sen tror jag att jag sover hos han tills på tisdag men får se. Onsdag är h´det hockeyträning som gäller och då kommer oskar hit, för på torsdag flyger vi näligen till el stockholmo för att stanna där tills på söndag, naaaaaaaaaaaaaaaaajs! :) Längtar grymmt mycket! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla tv & dricka cola ;)

ciao!

bild från matchen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0