29/11 Sunday

13:35  End of tha week.

Träningsverk i röven och armarna. Det ska kännas när man har lirat match, annars har man inte gett allt.
Somnade vid 1 igår skulle jag tro och sov drygt 12-13h, det är grymmt länge! Är riktigt sugen på att dra till gymmet eller ishallen, men knät verkar inte må alls bra idag. Blåmärket har blivit ännu större och det ser riktigt hemskt ut :P Det blev ju så här för att jag lirade match, så tror jag ska försöka vila det tills på onsdag då vi har hockeyträning igen. Åh, vill bara att kroppen ska bli 100 så jag kan ge gärnet med träningen igen. Det suger balle att bara vila!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, är sugen på att vara hemma och bara ta det lungt. Rummet städade jag igår, så nu kan jag ägna tiden åt massa småfixande! :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0