30/11 Nu jävlar!

12:22 Ja för fan, sista dagen i november!

Imorgon är det 1'a december, fy fan vad tiden går snabbt. Den riktigt flyger iväg. Snart är det lumpentime med, längtar som en jävla gnu kan jag lova! :)

Hade planerat dagen idag och tänkte dra till gymmet, men varken mitt knä eller pappa tyckte det var en bra ideé, så får vara hemma och vila det idag igen^^ Är så trött på att det inte vill bli bra!! Kl 4 tar jag bussen till stan, där oskar möter upp mig, sen blir det evil twins. skoj :) Kanske hinner med en fika med innan vi beger oss till rydebäck. Yes, so it is. Stannar hos oskar ikväll och imorgon ska jag packa hela dagen :) åhh, nu är det snart dags! på torsdag!! :) :)

Nu ska jag göra mig snyggare ;)

ciao


Kommentarer
Postat av: Maja

aaw vad gulliga ni är!! :)

2009-11-30 @ 12:32:45
Postat av: Rune

Ingen het kärlek där bara falskhet. Otrogen het

2009-12-02 @ 21:22:42
Postat av: Henke;)

Det är ju tjejen jag kysste på krogen:O vi strulade!!

2009-12-02 @ 21:24:35
Postat av: Joakim

vafan Henke:P strula är inget jämfört med vad jag fick.:P Dålig var hon inte iallafall:D

2009-12-02 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0