6/11

01:20  Dagen & kvällen har nästan flugit förbi tycker jag. har tom hinnat slipa lite på bloggdesignen. Det var ju ett tag sen jag bytade design. Men nu får detta duga!

Nu sitter jag mest uppe och väntar på att klockan ska bli 2 och "London Ink" ska börja. Så ska snart borsta tändetna och krypa ner i sängen. Hoppas jag sover bättre inatt än igår. Usch ja, sov riktigt dåligt. Hade konstiga korta & massvis av drömmar, vaknade stup i kvarten. Sånt är jobbigt.

Fast det som är mest jobbigt just nu är mitt onda knä och att jag har svårt att andas. Det känns som jag har någon som sitter på bröstet, så jag kan inte ta några djupa andetag. Vettifan vad det är, brukar känna så iblan, men nu på sistonde kommer det  dagligen. Har suttit och klurat på vad det kan vara, och det enda jag kommer fram till är ångest/panikångest attacker. Har hört gasnka så mycket om det, sen har en närstående till mig just panikångestattacker, och han brukar förklara det som att just man inte får luft, och allt känns jobbigt + att man knappt kan sova om nätterna. Fast det är ju väldigt olika från person till person. Men om det inte har försvunnit efter helgen så ska jag nog kolla upp det. Grymmt jobbig & obehaglig känsa kan jag lova!

På tag om obehagliga saker, jag fick en "kallalse" till att vaccinera mig mot svininfluensan nu här om dagen. Vettifan om jag ska ta den, velar grymmt mycket. Jag tänker ju såklart bara på biverkningarna och allt skit man kan få av det, sen att jag är livrädd för sprutor gör det hela inte mycket bättre. För det är ju såklart TVÅ jävla sprutor man ska ta. usch får se hur jag gör.

Nu ska jag bortsa tänderna.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0