7/11

02:08   Fick sms kl 11 nu ikväll. pga sjukdom ilaget så blir det ingen match. alltså kvällen innan, bara timmar innan vi skulle åkt så hör man av sig och är sjuk. Jag är så grymt jävla sanslöst besviken på RBK's damlag! Sen finns det ju vissa som jag kallar järnstommen, vi som vill spela BÅDE på hemma & bort matcher, vi som bokar om saker & gör allt för att spela. Ni som skiter i vilket, fattar ni inte att ni förstör för oss som vill spela? Hockey är en LAGsport, man kan inte gå runt i sin egen värld och tro att man kan göra & bete sig hur som helst. Nej, på onsdag på träningen kommer jag INTE hålla min mun stängd. Jag är jävligt besviken och det vill jag fan att hela laget ska få veta! och jag vet om att jag inte är ensam om att tycka såhär!

Så ikväll har jag kollat på tv, spelat kort & ätit choklad med papps. Eller först var vi inne och kollade när älskade HHc verkligen körde över JIF med 5-1, underbar match! :) Sedan blev det inom jourpizza på vägen hem för att fylla på förrådet :P haha.

Tomorrow blir det allmänhetens med pappa & my. Tack för det ialf! :)


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0