1/10

13:53  Underbara dag.

Vaknade av att pappa väckte mig, och stod med en litet småflin på läpparna samtidigt som han höll i ett vitt brev som var märkt med försvarsmakten. Jag nästan skuttade av gläjde och öppnade det nervöst. Äntligen har jag fått min kallelse. 18/1 2010 rycker jag in som HU820, kock på tredje sjöstridsflottiljen i Karlskrona. FY FAN VAD JAG ÄR LYCKLIG!!!

Just nu känns det som jag har medvind i livet, och det så j'vla bra.

Ringde precis till mamms & bokade in oss på ett spinning pass på friskis nu ikväll. Imorgon är det ishallen som gäller. Allmänhetens i HBG och älskade olympiarinken. 9-16 har de öppet så blir en heldag för mig där. Förhoppningsvis så kanske jag kan dra dit på lördag med fast med papps :)

Nu ska jag lyssna på bra musik, njuta av dagen och städa lite på rummet.

ciao


Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis hjärtat! :D

2009-10-02 @ 14:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0