14/10

14:06  Onsdag.

Har ätit en macka med ost&gurka samt druckit en kopp kaffe. Tänke städa mitt rum lite men det tog stopp. Ska göra ett nytt försök nu snart.

Läste Bingo Rimers blogg nu precis (ja, jag läser faktikst den!) och han skrev lite smått om hans rygg tattoo. Eller mer specifikt ur ont det gjirde när man kände nålen närma sig ryggraden. Visst min kommer inte ens va i närheten av den han har storleksmässigt. Men lite nervös blir jag allt. Även om min inte kommer bli större än en "vanlig ros" så kommer det endå göra ont, det är ju allt min första. Äh, det kommer vara värt all smärta! Längtar ännu mer nu faktikst! :)

Nu ska jag maila ellinor och sen sortera mitt skrivbord innan jag tar mig an golvet.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0