20/10

23:16   Väla&Ikea med karro idag, mys. Sen Hell's kitchen på det. Dock sugit att robert lämnade.

Skulle egentligen åkt till oskar nu ikväll, men han har varit på utbildning nere i lund och efter det så var han tvungen att hoppa in på ett kvällspass på jobb. Så tror att han är hemma nu snart. Men imorgon kommer han ialf hit, och följer med mig till hockeyträningen med. Känns verkligen helt underbart att ha någon som är med och som kan analysera mig. och stötta. Kanske t.o.m kan tvinga med pappa också, värt ett försök :P

Mitt hår är som sagt kort & brunt. Idag så har jag äntligen börjat tycka om det. Det blev verkligen en mysig brun nyans med lite highlights i. och så sparade jag 1500 på att göra det själv med, så det är klart man är glad när resultatet blir bra! :)

Nu ska jag jrypa ner i sängen och kolla tv & tänka en massa. Känner att jag har massa tankar i huvudet om verkligen allt. speciellt vänners beteende. det ska nog gå bra. annars får jag ventilera mig till oskar imorgon :) haha.

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Maja

blev håret snyggt?? :) bild på det kanske?? ;)

2009-10-21 @ 12:55:11
URL: http://majaoberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0