20/10

12:28  Känner mig som en ny människa. Imorgon börjar träningen igen!

Håret är svårt att vänja sig vid, men fick en killer idé på fest frilla nu som jag måste testa på lördag (om vi taggar ut). kan nog bli snyggt.

Nu sitter jag här och kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig idag, tänkte ha ett par ljusa jeans men dom sitter så jäkla tight :P Så ska gå igenom mina bralls och kolla vad det blir =P Sen blir det väla med karro, när hon har sluttat jobba. Så jag siktar in på mig på att ta 2 bussen, borde vara lagom.

Ska nämligen köpa schampoo/balmas på kicks (yes, det är bobbys serie extreme som jag ska testa mig på) hoppas bara att de ar fått in de på väla än. det sägs ju vara samma kvalle på detta som det är på frisörschampoo så varför inte testa ;P Tänkte också kolla om jag hittar någon snygg partytopp, har knappt några hemma har jag insett! :P

Nej nu får jag sätta lite fart, :)

take care, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0