21/10

13:33  Onsdag=hockeyträning. äntligen säger jag bara.

Efter drygt 1½vecka megasjuk/sjuk/halvsjuk är jag äntligen frisk. Så ikväll på träningen kommer jag ge allt, allt ska sitta perfekt! Tomorrow bär det av till gymmet alternativt spinning pass på kvällen. beror på när oskar taggar hem.

Sen lördag är det dags för högskoleprovet, sjukt nervöst! Visst jag har gjort det en gång innan, men det är nu det gäller. Upp till bevis kanske man ska säga. Måste dubbla mitt resultat. Hoppas innerligen att jag klarar av det!

På tal om lördag, blir antagligen utgång med karro på kvällen, om hon får ledigt vill säga. Då jäklar ska vi slå klackarna i taket ;)

Nej nu ska jag kleta lite smink i huvudet sen möta mitt hjärta vid bussen.

take care, ciao


Kommentarer
Postat av: Sara S.

lycka till på lördag! <3 du klarar det.

när eller vart ska ni ut på lördag? ;D vem vet, vi kansk ses i dimman ;)

2009-10-21 @ 19:20:12
URL: http://stenfeeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0